Termeni și condiții de utilizare

Date generale

Magazinul online DENTAL DIRECT este administrat de compania S.C. TERRAMOLD SOLUTIONS S.R.L. (denumită în continuare Vânzător), înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J22/359/2014, având CUI 32877862, atribut fiscal RO, CIF 32877862, capital social 200 lei, sediul social în mun Iasi, str. Gh. Saulescu, nr. 13, jud. Iasi, Romania, avand puncte de lucru in Iasi, str. Sfantu Petru Movila nr. 59, jud. Iasi (depoztit) si Bucuresti, bd. Aviatorilor nr. 27, Sector 1, telefon +40371781111, conturi bancare: RO37BACX0000001439103000 (RON). deschis la Unicredit Bank SA, RO60BTRLRONCRT0531509301 (LEI) deschis la Banca Transilvania SA si RO10BACX000000143910300 (EUR) deschis la Unicredit Bank SA.

Îți recomandăm să citești acest document cu atenție. Prin utilizarea site-ului DENTAL DIRECT, vizitatorul (denumit in continuare Cumparator) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare Contract).
Contractul se aplică tuturor vânzărilor de bunuri și servicii prin intermediul DENTAL DIRECT și, o data incheiat, poate fi modificat doar cu acordul scris al ambelor părți.
Contractul poate fi modificat de Vânzător în funcție de evoluția prevederilor legale, fără obligația de a anunța în mod special acest lucru.
Prin crearea unui cont sau / si plasarea unei comenzi, Cumpărătorul își exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată.

În momentul plasării unei comenzi în magazinul online DENTAL DIRECT, Cumpărătorul își exprimă acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de email specificata si cu metoda de comunicare electronică prin intermediul email-ului si / sau telefonic, inclusiv SMS. Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de recepția unui email automat care atestă doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discuțiile telefonice, prin email sau pe alte căi cu reprezentanții Vânzătorului nu constituie acceptări ferme ale comenzii, și implicit NU semnifică încheierea contractului la distanță.

Cum cumpăr?

Cum plasez o comanda online?

Pentru a putea plasa o comandă pe site-ul www.dentaldirect.ro sau telefonic trebuie să deții o adresă validă de email. Adresa de email va fi asociata contului tau de pe dentaldirect.ro si prin intermediul ei se va derula ulterior comunicarea dintre noi.

Pasul 1 – Autentificare / Înregistrare

In acest moment ai mai multe optiuni de autentificare:

  • daca ai un cont existent, te rugam sa te autentifici cu datele tale ca sa poti finaliza comanda;
  • daca nu ai un cont, creeaza-ti unul prin completarea campurilor cerute in formularul aparut pe ecran;

În calitate de client nou, te rugăm să completezi cel puțin câmpurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. Trebuie să stabilești o parolă sigură, care îți va servi pentru următoarele autentificări în cadrul contului tău. Vei primi imediat un email cu detaliile contului tău. 

În interiorul contului tău poți stoca și modifica oricând informațiile de contact, toate adresele de facturare și de livrare utile pentru plasarea comenzilor, atât personale cât și ale companiilor pe care le-ai inregistrat în contul tău. Tot aici vei regăsi actualizate în permanență istoricul și statusul comenzilor derulate sau în curs de derulare. Toate aceste date te vor ajuta sa reduci la minimum timpul de plasare a unei comenzi noi.

Pasul 2 - Alegerea produselor

Navigarea prin portofoliul online este simplă și se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate in meniul lateral.

Cauta in site

Dacă știi parțial sau complet denumirea ori codul produsului, poți utiliza și motorul de căutare.

Uneori este posibil sa introduci mai mulți termeni de căutare pentru a ajunge în zona ta de interes.

Filtrarea produselor

Dacă nu identifici produsul urmărit în cadrul listei afișate, poți aplica filtrele disponibile în stanga ecranului pentru a restrânge aria căutării în funcție de caracteristicile relevante listate.

In pagina produsului poti verifica toate informațiile despre caracteristicile acestuia, preț, disponibilitatea în stoc și un termen de livrare estimat sau poți să-l compari cu alte produse similare.

Pasul 3 – Adaugare in Coșul de cumpărături

Odată reperat articolul care te interesează, îl poți adăuga în coșul de cumpărături printr-un click pe butonul “Adaugă in cos”. Vei putea să modifici cantitatea dorită sau chiar să renunți la respectivul produs din secțiunea “Coșul meu”. 

Poți repeta acești pași până când vei avea în coș toate produsele dorite. Conținutul coșului de cumpărături trebuie analizat cu atenție înainte de plasarea comenzii. Poți renunța la un articol prin apăsarea pe opțiunea Elimină produs, plasate pe fiecare rând. Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizată prin completarea valorii dorite în câmpul omonim și apăsarea butonului “Actualizează”. Site-ul va recalcula prețul total aferent reperelor afișate.

Pasul 4 – Alege opțiunea de livrare

Selectează opțiunea privind livrarea comenzii și continuă prin apăsarea butonului «Continuă» din partea dreaptă a ecranului. În cazul în care dorești livrarea produselor la o altă adresă, ai această opțiune.

Pasul 5 – Alege opțiunea de plată

Selectează opțiunea privind modalitatea de plată.

În cazul alegerii opțiunii plății online prin intermediul unui card bancar, vei fi direcționat către pagina procesatorului de tranzacții. După autentificarea cardului și verificarea tranzacției, vei primi un mesaj de confirmare a plății.

Pentru detalii privind opțiunile de plată verifică pagina “Cum plătesc”.

Pasul 6 – Trimite comanda

Înainte de a înregistra comanda, te rugăm să verifici din nou sumarul comenzii. Îți vom expedia un email de confirmare a primirii comenzii tale în sistem. Acest mesaj NU va constitui acceptarea fermă a comenzii tale.

În cel mai scurt timp vom analiza comanda primită. După verificarea tuturor datelor necesare încheierii tranzacției comerciale, îți vom transmite un nou email care va conține fie acceptarea comenzii, fie alte informații utile pentru finalizarea comenzii.

Momentul acceptării comenzii tale constituie încheierea contractului la distanță (vezi “Termeni și Condiții”) și demararea livrării, conform condițiilor de plată și de livrare alese.

Poți anula o comandă oricând înainte de a primi mesajul nostru care anunța acceptarea comenzii tale. Dacă te vei răzgândi ulterior, vei putea returna produsul doar conform instrucțiunlor din pagina “Termeni și Condiții” .

  

Procesarea si confirmarea comenzilor

Vânzătorul va verifica comanda urmând să îi comunice Cumpărătorului rezultatul verificării. Expedierea prin email de catre Vânzător a notificarii de livrare către Cumpărător, fără a necesita vreo confirmare de primire din partea Cumparatorului, constituie momentul încheierii Contractului la distanță. In situatia in care nu se trimite un mesaj de confirmare a livrarii dar produsul se livreaza, contractul se constituie in mod valabil.

Pentru produsele cu status “La comanda” sau "In stoc furnizor"  este obligatorie verificarea disponibilitatii reale cu Vânzătorul.

Stocul afisat pe site poate sa nu fie cel real, motv pentru care Vânzătorul isi rezerva dreptul de a anula sau amana orice comanda plasata.

Produsele cuprinse în cadrul comenzilor acceptate de către Vânzător vor fi livrate conform condițiilor stipulate privind plata și livrarea.

Cumpărătorul poate anula o comandă înainte de a primi mesajul de de notificare a livrarii, prin transmiterea unui email către comenzi@dentaldirect.ro, dar numai dupa exprimarea acorului scris, prin email, a Vânzătorului.

In lipsa acordului expres scris al Vânzătorului, comanda nu poate fi anulata/modificata.

Cumpărătorul poate renunţa la cumpărare doar în cazul în care produsele nu au fost deja predate curierului. În cazul produselor aduse cu comandă specială. Cumpărătorul nu poate renunța la achiziție odată ce comanda a fost plasată de către Vânzător, către Furnizor.

DENTAL DIRECT se adresează exclusiv companiilor din domeniul stomatologic.

Returnarea produselor nu este posibilă.

Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Facturarea comenzilor

Fiecare comandă confirmată specifică produsele, prețurile, modalitatea și termenul de plată. Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile livrate. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale în acord cu legislația în vigoare.

Prețurile și informațiile despre produse.

Prețurile prezentate în cadrul magazinului online DENTAL DIRECT includ TVA. Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor în care se specifică acest lucru pe pagina produsului. Comenzile cu o valoare mai mica de 500 lei nu pot beneficia in nicio situatie de livrare gratuita.

In situatia in care se constata erori de calcul al preturilor din site sau in cazul in care furnizorul modifica pretul de vanzare, ne rezervam dreptul sa anulam comanda, cu restituirea integrala a sumelor deja primite de la Cumparator.

Vânzătorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile, cu notificarea prealabila a Cumparatorului care a plasat o comanda ferma, in cazul in care cele afisate pe site sunt diferite de cele reale sau furnizorul modifica unilateral pretul produsului. In cazul in care Cumparatorul nu accepta noul pret comunicat de Vânzător, comanda se considera anulata.

Prețurile tipărite pe factura fiscală emisă Cumpărătorului vor fi identice cu cele specificate în mesajul de acceptare a comenzii de către Vânzător.

În cazul în care prețul unui produs este 0 (zero) LEI, clientul va solicita o ofertă personalizată. 

Conținutul site-ului (textele, denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcătuit în colaborare cu reprezentanții producătorilor/furnizorilor produselor listate și pot fi incomplete din motive legate de spațiu și/sau structura informației. Din acest motiv, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.

Vânzătorul și furnizorii săi își rezervă dreptul să modifice specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.

Imaginile produselor sunt prezentate în cadrul magazinului online DENTAL DIRECT cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.). Totodata, imaginile produselor pot fi inexacte sau pot cuprinde accesorii ce nu sunt incluse. Imaginile produselor nu au valoare contractuala.

Plata

Produsele comandate din magazinul online DENTAL DIRECT  pot fi achitate în avans prin ordin de plata, link de plata, plata cu cardul sau la livrarea acestora.

Achitarea la termen a produselor se poate face doar dupa incheierea unui contract de furnizare intre Vanzator si Cumparator. Pentru solicitari cu privire la incheierea contractului de furnizare cu plata la termen, Cumparaptorul va trimite un email la adresa sales [@] dentaldirect.ro.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita plata în avans în cazul produselor aprovizionate de DENTAL DIRECT pe baza comenzii Cumpărătorului. În acest caz, aprovizionarea și livrarea vor fi efectuate numai în urma înregistrării plății complete a comenzii.

Modalitățile de plată acceptate sunt:

  • Prin intermediul cardurilor bancare, online sau la sediul Vânzătorului;
  • Cu numerar, prin intermediul curierului (ramburs) sau la sediul Vânzătorului;
  • Prin transfer bancar.

În cazul plăților online folosind cardurile bancare, securitatea și validitatea autentificării cardurilor va fi confirmata de procesatorul de plăți electronice. Tranzacțiile se realizează exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, în condiții de maximă securitate oferite de platforma 3D Secure. Nicio informație legată de cardul Cumpărătorului nu va fi stocată pe serverele Vânzătorului. Cumpărătorul care plătește online trebuie să furnizeze procesatorului numele de pe card, codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura. Sunt acceptate la plată cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) și VISA (inclusiv VISA Electron). Pentru plățile cu cardul nu este perceput niciun comision suplimentar Cumpărătorului.

In cazul in care Cumparatorul datoreaza din vina sa plata marfurilor, in baza acestor termeni, are obligatia de a plati catre Vanzator o penalitate de 0.2 % pe zi intarziere, calculata la suma neachitata.

Scadenta facturii se considera a fi:

  • data semnarii facturii, in cazul ridicarii bunurilor din showroom
  • data primirii bunurilor de catre Cumparator, in cazul livrarii prin curier

Pentru mai multe informații despre modalitățile de plată (inclusiv rate), consultă secțiunea “Plata”.

Livrarea comenzilor

Vânzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat door-to-door, la o adresă de livrare de pe teritoriul României, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii comenzii. Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării în contul DENTAL DIRECT a plății integrale.

Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.

Vânzătorul va aplica tariful comunicat pe site pentru fiecare livrare sau in functie de regulamentul promotiilor active pe site in momentul comenzii.

Vânzătorul va ambala corespunzător produsele și va transmite următoarele documente însoțitoare: factura fiscală, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. Cumpărătorul trebuie să notifice prin email la comenzi@dentaldirect..ro sau prin intermediul secţiunii online “Contact” de la adresa https://www.dentaldirect.ro, absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

În cazurile în care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumpărătorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi încheiată, coletul va fi returnat Vânzătorului, care va anula comanda. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmând să suporte costurile unei noi livrări.

Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vânzătorul va anunța Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulată, iar Vânzătorul îi va restitui Cumpărătorului sumele aferente încasate în avans.

Dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vânzătorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vânzătorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată în momentul achitarii integrale a produselor. Vânzătorul nu va autoriza curierul să permită deschiderea coletului decât ulterior semnării de primire și achitării eventualei contravalori a acestuia.

În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, Cumparatorul va refuza recepţia lor şi va semnala acest incident imediat prin email la comenzi@dentaldirect.ro, indicand numarul comenzii. Acceptarea coletului deteriorat de la curier inseamna renuntarea la posibilitatea solicitarii de despagubiri de la Vanzator si/sau curier.

Sesizarile referitoare la integritatea și/sau conținutul coletelor se vor face în momentul livrarii prin redactarea unui proces verbal constatator în prezența curierului . Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte sunt nule și nu pot fi luate în considerare.

Cursurile online 1 la 1 vor fi cu o durată de 8 ore și vor fi programate împreună cu clientul într-una din zilele de lucru luni-sâmbătă, în intervalul 9-17. Taxa de participare permite accesul unei singure persoane. Înregistrarea audio-video a cursului este interzisă. Cursul va fi programat și va avea loc în maxim 14 zile de la plata acestuia. Aceste cursuri vor fi desfășurate remote, prin platforma de online-meeting. Clientul va primi invitația de participare cu cel puțin 24 de ore înainte de data programată. 

Cursurile on-site, organizate la unul din sediile DENTAL DIRECT sau în alte locații anunțate în prealabil, vor putea fi accesate de către cei ce confirmă plata cu cel puțin 72 de ore înainte de data programată a cursului, în limita locurilor disponibile. 

În cazul neprezentării la curs, on-line sau on-site, suma va fi reținută integral de prestator, cu titlu de daune interese.

Numele persoanei participante la curs poate fi modificat cu cel puțin 24 de ore înainte, prin cerere scrisă transmisă prin email la office[@]dentaldirect.ro

Garanție

Produsele cumpărăte prin intermediul DENTAL DIRECT sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Termenul de garanție decurge din momentul facturării produsului. Termenul general de garantie este de 12 (douasprezece) luni, exceptiile fiind marcate clar in acest sens.

Garanția este valabilă doar pe teritoriul României, cu excepția situațiilor când se precizează altfel în certificatul de garanție comercială.

Pe lângă orice alte garanții prevăzute de legile aplicabile și detaliate în certificatul de garanție emis de către Producător/Importator sau Vânzător, acesta garantează Cumpărătorul împotriva oricărei non conformități care poate afecta întreaga sau o parte a bunurilor și serviciilor, cu excepția uzurii normale, pentru o perioadă de 24 luni de la data emiterii facturii de vânzare. Excepție fac produsele consumabile, care nu beneficiază de garanție.

În cazul solicitărilor nejustificate a garanției, Vânzătorul își rezervă dreptul de a obliga Cumpărătorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului și a taxelor de transport corespunzătoare.

Cumpărătorul poate obține mai multe informații despre garanția produselor din secțiunea “Garanție”.

Renunțarea la cumpărare

DentalDirect.ro este un magazin B2B ce se adreseaa exclusiv medicilor stomatologi și tehnicienilor dentari organizați într-o formă legală de exercitare a profesiei. Renunțarea la cumpărare nu este posibilă după predarea produselor către curier/transportator.

Vânzarea către persoane fizice nu este posibilă în nicio situație.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online DENTAL DIRECT și altele pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vânzătorului.

Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile, atunci când consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul își rezervă dreptul să refuze returul în cazul în care Cumpărătorul abuzează de politica privind renunțarea la cumpărare.

Returnarea produselor

Cumpărătorul persoana juridică nu poate solicita returul produselor achiziţionate din magazinul online DENTAL DIRECT.

Acordul pentru a primi mesaje comerciale electronice

Cumpărătorul își exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont, precum si prin SMS, pe numarul de telefon mobil mentionat in cont.

Cumpărătorul are posibilitatea să modifice informațiile cu caracter personal furnizate si sa filtreze mesajele pe care dorește să le primească din partea Vânzătorului, prin accesarea secțiunii online “Contul meu” și logarea în contul personal.

Drepturile de proprietate intelectuală

Numele magazinului online și însemnele grafice sunt mărci înregistrate în proprietatea S.C. TERRAMOLD SOLUTIONS S.R.L. și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului.

Numele și siglele persoanelor juridice, precum și denumirile produselor pot fi mărci înregistrate ale proprietarilor respectivi. Pentru orice sesizare legata de drepturile de autor puteti trimite email la adresa office@dentaldirect.ro

Forța majoră și litigiile

Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Prezentul Contract este supus legii române.

Eventualele litigii apărute între Cumpărător și Vânzător vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente. Pentru a sesiza un eventual litigiu, va rugăm să ne contactati utilizand datele din pagina Contact.